Oprogramowanie Wiadomości branżowe

Grupa Wirtualna Polska przejmuje SportoweFakty.pl

Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę kupna serwisu SportoweFakty.pl. SportoweFakty.pl to jeden z najbardziej opiniotwórczych, dynamicznie rozwijających się serwisów internetowych, specjalizujący się w takich dyscyplinach jak żużel, koszykówka, piłka ręczna, siatkówka i tenis. – W strategii stawiamy na treści angażujące, wiążące czytelnika z witryną i niedostępne na stronach mainstreamowych, ogólnopolskich mediów – mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska. – Wzmacniamy naszą pozycję w segmencie informacji sportowych i rozbudowujemy redakcję. Mając trzy silne marki: WP Sport, Sportfan.pl oraz SportoweFakty.pl możemy lepiej adresować potrzeby rynku, przykładając większą wagę do pożądanych przez użytkowników unikatowych treści lokalnych – dodaje. – Wybór inwestora był nieprzypadkowy. Nowa, dynamiczna grupa medialna, z jasną strategią rozwoju w obszarze kontentu – mówi Dariusz Górzny, założyciel i dotychczasowy właściciel serwisu. – Co ważne, nowi partnerzy rozumieją specyfikę serwisu, a nasz

Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę kupna serwisu SportoweFakty.pl.

SportoweFakty.pl to jeden z najbardziej opiniotwórczych, dynamicznie rozwijających się serwisów internetowych, specjalizujący się w takich dyscyplinach jak żużel, koszykówka, piłka ręczna, siatkówka i tenis.

? W strategii stawiamy na treści angażujące, wiążące czytelnika z witryną i niedostępne na stronach mainstreamowych, ogólnopolskich mediów ? mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska. ? Wzmacniamy naszą pozycję w segmencie informacji sportowych i rozbudowujemy redakcję. Mając trzy silne marki: WP Sport, Sportfan.pl oraz SportoweFakty.pl możemy lepiej adresować potrzeby rynku, przykładając większą wagę do pożądanych przez użytkowników unikatowych treści lokalnych ? dodaje.

? Wybór inwestora był nieprzypadkowy. Nowa, dynamiczna grupa medialna, z jasną strategią rozwoju w obszarze kontentu ? mówi Dariusz Górzny, założyciel i dotychczasowy właściciel serwisu. ? Co ważne, nowi partnerzy rozumieją specyfikę serwisu, a nasz zespół będzie dalej miał wpływ na kierunek jego rozwoju ? dodaje.

SportoweFakty.pl odwiedza miesięcznie ponad 570 tysięcy realnych użytkowników. W marcu br. serwis zanotował 35,4 miliona odsłon krajowych ogółem. Liczba odsłon mobilnych wyniosła niemal 7,2 miliona.

Dane za: badanie Megapanel, PBI/Gemius, III 2014


dostarczył infoWire.pl

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Mistrzowie Kodowania najbardziej nagradzanym projektem edukacyjnym Samsung na świecie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy